Dagen, "nystart" och morgondagen

Drog igång det nya året med lite listor här i bloggen. I'm Dr. feel good.
Träffade Sabina och Matilda nu på kvällen också. Vi köpte läsk och snacks på Kvantum och förde sedan våra kroppar vidare hem till Matildas mamma där vi tittade på två filmer. Musimus.

Alla tjatar om nystart, vid varje nyår. Jag känner också så. Nytt år! Nya saker kommer hända. Men vadfan är det som talar för att det här året är vad som kommer ha den största inverkan på mig och min framtid? Inte mycket. Allt kommer fortfarander vara precis som vanligt. Alla vänskapsband sitter fortfarande kvar. Allt undermedvetet hat finns fortfarande kvar. Allt skitsnack kommer fortfarande existera.
Jag menar inte att trycka ner folk som tror på dessa nystarter, för jag är en utav den. Jag menar inte heller att vara negativ för jag tycker också det är skitkul med nytt år.
Jag hoppas så innerligt att detta år kommer bjuda på så mycket mer konstiga saker och härliga känslor än vad 2007 gjorde. 2007 var ett år som kan jämföras med era "17-års-år". Det var inte roligt, men det var inte heller tråkigt. Det fanns ingenting speciellt. Det händer inget. De "stora" sakerna har redan hänt. Nästa stora sak händer när man fyller 18. Det är lite som en enda lång väntan.

Jag måste bege mig mot sängen nu. Jag kommer nog inte ha några problem med att sova. Trots att jag vaknade kl 15. Ska upp halv 6 och jobba i incheckningen under storvreta cupen. Förhoppningsvis kommer det gå ganska lungt till, men risken finns ju att det blir körigt. Får se.
Passet tar slut kl 12 så då åker jag hem. Ska försöka få rummet städat. Sedan vid 6 tiden ska jag på bio med sabina och hennes lillebror simon. Sedan på kvällen får vi se vad som händer. Kanske chill. Eller party. Det beror på. Vi ska iaf parta minst 1 gång till innan skolan kör igång igen.

God natt på er och God fortsättning.

Kommentarer
Postat av: amanda

gracias! nu gäller det bara att jag orkar fixa designen igen, haha.. (:

2008-01-03 @ 00:47:48
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: amanda

sådär ska naturligtvis adressen vara :P haha

2008-01-03 @ 00:48:15
URL: http://mond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0