Dagens ljusglimt

Blev ingen bloggning igår. Jag var alldeless för seg. Det blir man utav mitt jobb. Jag har haft en liten diskussion med en Säkerhetsvakt (dvs. de som bara står och river boarding kort eller kollar så att du inte har något farligt i väskan) om att vårat är jobbigare än deras. Det nekande personen ifråga blankt till. De får ju faktiskt ta massa skit från griniga passagerare. Ha. Om så vore.
Jag såg i alla fall en lirare från J20 landslaget. Han stog och blev intervjuad av TV4. Så ser ni något klipp på TV4 där en Viktor Hedman är med och snackar så står jag snett bakom kameran. Även den gamle räven Nalle var där med sin följeslagare. De var där för att spela in någon sorts film. Vad för film vet jag inte. Roligt var det i alla fall. Jag önskar att jag hade haft någon att dela en roliga stunden med.

Jag har tänkt börja med en ny grej. Läst ner i varje inlägg ska jag lägga till en "Dagens ljusglimt". Där jag ska skriva en ljusglimt som hänt under dagen. Eller flera. Om det är flera så kan det bli så att det kommer 1 i varje inlägg, men annars kommer de i det (jag tror kommer bli) sista inlägget för dagen.

(Går)Dagens ljusglimt: David kom fram och bjussade på en stor JAPP, och sa "Nu tycker jag vi tar en fika!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0