Dam vs. P93

Såg precis en utav de sämsta filmer jag någonsin sett, Everybody's going it. Det hände aldrig något. Jag väntade och väntade på ett riktigt Wooh!-moment. But there wasin't any. Hmprf...

Ikväll ä dä match. Wooh. Vårat damlag tar sig an storvretas p93 för att få lite matchträning innan den otroligt viktiga matchen mot Årsta IK som äger rum på måndag 21.10 i Allians A. Har du tid så missa för guds skull inte denna match då båda lagen kan garantera att den blir en bra match. Denna match är ganska så avgörande. Just so you know, liksom...
Anywaie, tagg lite matchen ikväll, da brydar!

Inna jullovet läste vi en engelska bok som vi sedan gjorde en rewiew och en ordlista på. Jag fick bara G på rewiewn och VG- på ordlistan. Missnöjd är jag. Det var nog dagens mörkaste moment. Sedan hade vi en 2,5 timme lång håltimme idag. Den spendrades med nathalie. Vi gick mest och strölade.

Dagens klumigaste/dumaste går till Sörling. Man gör inte sååååå!! Now I'll be embarressed for a while a head.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

malin, du vet att jag är ett stort fan av one tree hill..och hörde att du kan fixa säsong4?;)

2008-01-10 @ 22:01:59
URL: http://tildiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0