flin fledag

Gooood morgon, god morgon!
Idag är det fleeeedag och jag börjar om 2 timmar. Skönt säger jag. Dagen kommer bli ganska chill. Eftersom att jag inte har något vettigt att göra på stan (förutom att spendera pengar) så valde jag bort det alternativet och ska åka hem till sabina och mysa istället. Titta på hennes fina nya laptop. Förhoppningsvis får jag tillbaka min hårddisk idag också så att vi kan titta på lite film.

Well, there you go. That's ma friday. Eller juste. Vi ska äta pizza hemma idag också! Mumma. Jag har inte ätit skräpmat sedan förra måndagen. Jag känner mig stolt.
Nu ska jag försöka få bort min huvudvärk som jag vaknar med varenda jävla morgon. Men ídag var den verkligen olidlig. Aja. Ha en flin fledag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0