gramma is coming to town!

Idag gott folk, Idag är dagen då min mormor kommer hem. Och inte fan visste någon det. Eller jo, ena dottern Jessica som håller käft, eftersom det skulle vara en surprise. Heey! What a surprise! Eftersom vi är de enda i släkten som bor i närheten av arlanda är vi de som får stå som chaufförer och hotellvistelser.
I vilket fall som helst verkar mor min vara glad över att hon kommer hem. Vet inte riktigt vad hon har för fel ikväll. Hon är värre än mig, tjejer! Då jag är på mitt bästa humör. Hon är alltså värre än mig. fattaa.. Jag vet inte hur jag ska klara denna kväll/natt. Snarkningar från både höger och vänster. Dessutom har jag ett matteprov att plugga till.
Fy, Fitta, Fan.

Nej sådär missnöjd är jag inte över att mamma är glad och mormor kommer hem. Härligt värre. Det är bara jag som är pissig eftersom det är matteprov imorgon.

Nu bjuds det på köttfärsås och spagetti! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0