Håller tummarna för dig, eve!

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har inte mycket att skriva nu. Jag tänker ganska mycket, men det är inget jag vill dela med mig av. På dagarna gör inte jag inte så mycket. Jag hänger med mina vänner som jag inte hinner annars, när det är skola och träning. På tal om träning så är det dags ikväll. Ett spinning/överkroppspass står på schemat. Jag vill inte! Så jävla jobbigt. Nu när man inte har haft någon riktig hårdträning på ett tag kommer det vara ännu jobbigare. Vi har även ett sånt pass på lördag kväll, men då jobbar jag så det missar jag.

Efter träningen ikväll hade jag tänkt träffa några vänner och dricka lite. Jag är egentligen inte så taggad, men det blir ju vad man gör det till. Jag har ju inget planerat imorgon så då kan jag bara ligga i sängen och dega gärnet med ett par filmer. Filmer har jag inte alls hunnit med under det här lovet heller. Och den nya bloggdesignen som jag hade tänkt göra kommer nog inte heller hinnas med. Vilket är ganska skönt, då man vet att man har tagit vara på lovet och verkligen utnyttjat det till max.

Jag skickar även idag en tanke till min kusin som ligger på sjukhuset i örebro och ska operera/har opererat hennes handled. Jag hoppas verkligen att det gick den goda även och att steloperationen inte behövde göras. Hoppas på det bästa, eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0