I de centrala delarna av mitt liv

Hallå där.
Alltid härligt att sluta tidigt på fredagar. Nästan så att man har hela dagen framför sig om man slutar kl 1. Dessutom kommer vi sluta kvart i 10 de 4 sista fredagarna av denna termin då vi inte har någon matematik. Det kallar jag lyx. Men å andra sidan så är det aslångt kvar dit.

På tal om matte så går det väldigt bra för mig och nattis just nu. Vi är teamates i de flesta ämnen (spanska, engelska, matte). Vi håller ihop i vått och torrt, rättar varandra om något känns fel och uppmuntrar varandra om den andra har gjort något bra.

Ikväll är det bokläsning och pluggning som står på schemat. Jag har lånat ut min hårddisk så jag har inte många filmer att titta på ikväll. Därför blir det perfekt då man kan uträtta lite nyttigheter istället. Nästa vecka har jag ett spanska prov. Stora delar av gruppen har redan gjort det, men då jag var och spelade innebandy istället har vi chansen att göra det på onsdag istället. Del 1 fick jag ganska bra på, så jag har en liten pyttechans att få MVG och jag ska göra allt jag kan för att ta den.

Idag for rebecca iväg till okänd läng- och breddgrad. Det var en surprise i julklapp från hennes pojkvän. Hon packade kläder för att vara borta hela helgen and she have no idea where they're going. Hoh, Hoppas du har kul!!

Later, dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0