Inbjudande säng

Vilken härlig syn man möttes av idag när man vaknade. Visserligen 1 månad sen, men whatta hell. Den kommer antagligen försvinna i helgen så det gör inget för mig. Men blir en långvraig är det inte kul. Det var skönt att se ljus idag när man steg upp. Sov gott gjorde jag också. Fick en väldigt bra morgon. Men när gympan började förstördes hela jävla dagen. Det är så konstigt hur vissa människor verkligen inte kan bete sig som folk. Väx upp och ur detta beteende.

Orkade inte duscha i skolan så jag åkte hem. Jag har nu duschat, fått i mig lite föda och ska nu lägga mig i sängen och läsa. Känner mig lite stel i kroppen efter gårdagens träningspass, som jag förövrigt gick fullt i. Min säng ser riktigt lockande ut nu alltså.

På bilderna nedan ser ni min otroligt inbjudande säng och min gåååård. Brukar kunna se fantastiska himlar ibland. När solen går ner och det där orange/röd/rosa skimmret kliver fram.

  

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken fin fondvägg :D

2008-01-22 @ 17:13:37
Postat av: malin

Thank you very much. I'm very pleased with it. :)

2008-01-22 @ 17:36:30
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0