I've got the OCflu. Amanda and Nattis, do you have the symthoms to?

Pluggar gör ja. Faktiskt. Men till detta matteprov var det inte så jättemycket att kunna. Jag känner liksom att jag ändå har koll på det mesta. När jag känner så brukar det oftast sluta ganska illa. Så jag ska försöka plugga lite till. Även på de saker jag känner att jag redan kan.
Samtidigt som jag pluggar går OC på TVn. Japp, jag pluggar ofta med TVn på. Men det är bara när jag slöpluggar. Som idag. Idag har jag tittat på 5 avsnitt och laddar precis över 6 till som jag ska avnjuta. Det är najs.

Imorgon ska jag kasta mig ner på stan direkt efter skolan. Där ska jag inhandla hela 3 saker. 3 saker som inte är till mig själv. 3 saker som jag betalar själv. Presenter, ja. Jag har på ett ungefär klart för mig vad jag ska ha med mig hem.

Efter det blir det hem och läsa, mycket som fan. Ska ha läst ut en bok till på torsdag och jag har ungefär 60 sidor kvar. Vilket motsvarar ungefär 3 timmars läsning. Inte nog med det så ska jag skriva vad varje kapitel handlar om. Jag har gjort 5. Det är över 20. Bra jobb. Sedan ska jag skriva spanska resumén, på spanska. Tror vi kommer få korta ner den, flickor. Behöver inte vara så detaljrikt.

Well, snart entrar mormor huset. Det är ba ladda för att vara social mot tanten. Neeej, ingen tant inte. Bara mormor. Aja, I'm off to bed, OC and mathematics.

R: Maybe you got the Summerflu.
S: Eh... he he he
R: And maybe you need som Annabiotics

Asså, OC är bara såååå bra...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha de där kommentarerna hade nog Ryan klurat på elr va sägeru? ;)

2008-01-29 @ 22:35:55
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0