klant, cissi... klant!

Vi förlorade matchen igår med 4-2. Nu är det sagt. Time to move on.

Söndagens ljusglimt: Min bror kom och åt middag med oss.
Gårdagens ljusglimt: Jag har inte varit så taggad och fokuserad på länge.
Dagens ljusglimt: Jag hade medvind på hemvägen!

Ägnar en tanke åt Nathalie och Helena som ska springa en mil idag. Hoppas ni tar er igenom det oskadda!
I och med att jag har spanska prov imorgon så borde jag plugga just nu. Men jag gick igenom sakerna och det visade sig att jag fortfarande kunde det ganska bra. Jag pluggade ju på ganska bra innan förra provet, som var i mitten på december. Men riktigt allt är jag inte haj på. Ska plugga lite mer snart. Eller sen.

Ska kolla på film ikväll hade jag tänkt. Min externa hårddisk är fortfarande ute på vift. Men snart får jag hem den så ska jag uppdatera den med lite filmer och avsnitt av både det ena och det andra.

Som sista grej på detta inlägg ägnar jag en tanke och Cecilia aka Cissi Erngren som just i detta nu hoppar på kryckor. Hoppas du blir bättre, fort som fan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte bara säga att du var grym igår! =)
Hörde att cissi skulle vara borta ca 1 månad.. :/

2008-01-15 @ 20:04:39
Postat av: Beccaa!

malin du vet att du är bäst:)

hoppar du så hoppar jag :D

2008-01-15 @ 20:18:49
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0