Lite om de senaste

Jo.
Jag fick VG++ på spanska provet. 1 poäng ifrån MVG.
Spinningen och styrkan idag gick asbra.
Jag har börjat få lite ont i halsen.
Jag sover så jävla mycket just nu.
Jag har ändrat mina frukost vanor.
Jag har en bra inställning till skolan nowdays.
Det är bara 3,5 vecka kvar till sportlovet.
Heath Ledger är död. Jag sörjer verkligen hans död. Inte alls lika mycket som hans nära och kära. Men jag gillade verkligen honom som skådis. Han är med i filmen En riddares historia som varit en favorit och hängt med mig sen barnsben. Patrioten deltagar han även i och även den är en film man slog på på landet när man hade tråkigt. 10 orsaker att hata dig, är ju den klassiker. Lord(s) of dogtown, en lite speciellfilm där han har en lite udda roll. Man är inte van att se honom så. Men filmen han nog är mest känd för är Brokeback Mountain. Den filmen har jag tyvärr inte sett än, men planerat att göra det flera gånger. I helgen ska jag ta mig tid.

Nu ska jag msn:a lite sedan läsa och sova gott. Drömt två roliga drömmar i rad nu. Haha. Hoppas på en till ikväll. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0