livet lever vidare

Min statistik har hållit i sig ganska bra ändå, under helguppehållet. Helgen har gått alldeless för snabbt. Först var det fredag, sedan rätt som det är var måndagen där. Men å andra sidan så gick även denna dag snabbt. Snart har i helg igen.
Vi tog i alla fall med oss 3 friska poäng, från matchen mot Hagunda. Vi var bra. Vi rullade boll och hade oss. Precis som vi ska göra. Det var inte det gamla storvreta som var tillbaka. Nu var vi ett nyare, friskare storvreta som hade tagit sig upp på tronen som vinnare. Wiho.

Matteprov väntas på onsdag. Jag vet inte riktigt hur det ska gå. Det är så mycket att hålla reda på och glömmer man vända på ett tecken är hela talet kört. Fy, Fitta, Fan. Jag har inte pluggat än, men har planerat att göra det imorgon. Jag ska även läsa ut engelska boken till på torsdag och skriva i hela häftet. Det är på 6 sidor och jag har skrivit typ 1, så jag har lite att göra. Vi ska även skriva någon jävla resumé på spanskan, som jag känner att jag absofuckinglutly inte kommer hinna med. Inte nog med det är det födelsedagspresenter som ska inhandlas iochmed varenda jävel har bestämt sig för att klickas ut i just månaderna januari-februari.

Jag har återupprättat en gammal kärlek. Nämligen min kärlek till riskakor som senast levde under H-stamtiderna. Men nu jävlar är den tillbaka och jag har blitt nyttigare än aldrig förr. Sitter jag och skriver samtidigt som jag klämmer i mig en halv daim-tårta. Smaka? Mmmh.

Night

Kommentarer
Postat av: Viola

Svar: Jag vet det är verkligen tragiskt, man blir ju irriterande! Det är tråkigt, och värdelöst. Snart vet man väl inte vilka som är ens riktiga vänner.

Okej, jag brukar alltid bli besviken på serier/filmer när jag har läst böcekrna. För man har ju skapat en "fantasibild" av personerna, och det brukar inte stämma med filmen/serierna sen. Så då blir jag oftast besviken, tyvärr.

2008-01-28 @ 23:19:36
URL: http://vajola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0