ljusglimt *

Men självklart finns det en ljusglimt mellan dessa mörka stunder på dagen.
Peter Magnusson kommer gående mot mig och Linus. Linus har en tendens att fastna på folk med blicken.
Peter: Heej!
Linus: Nemen, tjenna!
Vi passerar.
Jag: Oh my god, oh my god, oh my god! Du sa hej, till honom. Omg. Känner du honom? (hoppas glatt och överdrivet)
Linus: Hehe, nja.. vi träffas då och då.
Jag: På riktigt?!
Linus: Haha, nej. Just nu har jag lite problem att placera honom.
Jag: Men det var ju heybaberiba killen!
Linus: Oooh! Jahaaa... fortfarande ingen aning.

Vi träffar Ömer.
Jag: Vi såg nyss peter magnusson och linus sa hej!
Ömer: Oh, ha ha ha
Jag: Vet du vem det är?
Ömer: hahahahaha! Ja, det är klart.
Jag: Linus vet inte.
Ömer: ha ha ha, stadsministern, visst?

Dagens ljusglimt: Att linus sa hej till peter, Wooh.
(Går)Dagens ljuglimt: 100dringen in my old pocket.


This one is for you, Jenny!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag vet inte heller vem peter m är.. men jag antar att du inte är förvånad. ;)

2008-01-13 @ 00:37:12
Postat av: malin

What's with you middle-ages people!? Even my mom know who peter is. Damn.

Jag får publicera en bild. För jag tror absolut att du kommer känna igen honom.

2008-01-13 @ 12:31:22
URL: http://machenon.blogg.se
Postat av: Jenny

aha ;)
kanske har sett han nån gång när man har zappat förbi kanalen.

2008-01-13 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0