ljusglimtar

Som vanligt känner man sig så ren och fri efter ett spinning pass. Detta är en utav de känslor jag älskar mest. Att känna sig så duktig och nöjd över något man själv har gjort.
2 nya OTH avsnitt kom ut inatt och jag var inte sen med att ladda ner dem. Så dessa två avsnitt har jag tittat på under eftermiddagen och läst bok. Boken unforgettable är den fjärde i Itgirl serien. Jag läste ut tredje boken igår, och eftersom jag har alla resterande så var det bara att sätta igång med nästa. Jag märker verkligen hur bra engelska övning man får av att läsa böcker på engelska och se på amerikanska filmer utan engelsk text.

Dagens ljusglimt: Duschen på Nautilus efter spinningen och ett VG i naturkunskap A sitter ju inte fel det heller!
Gårdagens ljusglimt (blogg.se fungerade inte när jag ville skriva, så jag sket it) : Promnenaden med mina älskade vänner, Sabina och Matilda. You mean so much to me. We doesn't do much, but just knowing that you're there makes me feel safe and loved.

Kommentarer
Postat av: Sabina

:*

2008-01-10 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0