lyckodikt

Åh
En sån lycka
Oförklarlig
Den känns
Aj
Bränner varmt


Haha, jag skojja. Lycka känner jag helt klart. Jag känner mig som ett riktigt turbarn. Skulle jag lira roulette nu skulle jag definitivt ta guldpotten med mig hem. Jag har länge tänkt sy in ett par knappt användbara braller. Idag när jag har lite små tråkigt, tog jag mig i kragen. Jag satte på mig byxorna bakåfram och vad är det som prasslar i fickan? EN SEDEL! Wooho. Jag ber att det ska vara en 100ring. Det ÄR en 100ring! Vilken känsla där, va. Jag, byxorna och hundringen mot världen!


Kommentarer
Postat av: Ida, VD MiniFlat

Hejhej! Plattången kostar endast 599 kronor och finns i färgerna svart och röd. Är du intresserad så är det bara att skicka ett mejl till: [email protected], så skickar vi den i ett paket på posten!Hoppas vi har besvarat dina frågor!
MVH Ida Nordehammar, VD

2008-01-11 @ 21:03:16
URL: http://miniflatuf.blogg.se
Postat av: Jenny

Hade nästan lika tur som du, jag hittade en 10 i en gammal jacka =)

2008-01-12 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0