måndag - veckans värsting

Well. Dagen har rullat på som vanligt.
Friskis&Svettis
Spanska
Mat
Engelska
Psykologi
Innebandy - Lag
Innebandy -Tiunda
OC-tittande
Innebandy - Storvreta
Hemma!

Woho. Ofta på morgonarna när jag vaknar vill man jag ligga kvar. Då brukar jag ofta tänka. När jag kommer hem från skolan ska jag sova vidare. Det brukar hjälpa mig att ta mig upp, ibland. Men på måndagarna funkar inte det riktigt då man kommer hem först om 13 timmar och då ska man sova vidare. Ja, jag känner i alla fall att måndagen är veckans värsta dag.
Den här veckan kommer nog blir ganska härlig. Jag tänkte jag skulle skriva ut vad som händer lite. Så ni också får hålla koll på mig.
Tisdag: Start 9.35, Psykologi, Lunch, Gympa, Hem (13.10, woho!), Chill... Möte i storvreta inför nästa säsong, Hem.
Onsdag: Start 9.45, Svenska, Lunch, Matte, Hem (12.10, woho! Eventuell stadsvandring), Chill... Spinning på Nautilus, Hem. Grattis, Matilda!
Torsdag: Start 10.30, Spanska, Lunch, Svenska, Engelska, Hem (15.00), Chill... Träning i allianshallen, Hem.
Fredag: Start 8.15, Innebandy i allians, Transport/Lunch, Matte, Hem (13.05, woho!), Chill... Party för fröken Pettersson som firar sin 18de födelsedag. LÖÖÖÖÖNING!
Lördag: Eventuell Ålandsresa. Party in the evening.
Söndag: Plugg?, Match 15.00.

Allas dagars ljusglimtar har försvunnit. Eller jag har ba glömt att skriva dem. Så, jag tror det kommer bli så i fortsättningen att jag kommer skriva när jag kommer på och ihåg.
Dagens ljusglimt: Mitt och emmas lyckade 'vad man nu ska kalla det'....

Nu är jag riktigt trött. Ska packa upp bagen, äta lite, dra igen persiennerna, packar ner det nytvättade i byrån, läsa lite sen ska jag soooova. Gott. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja inte fan skulle man banga, han är så sjukt jävla söt! :p

2008-01-22 @ 14:26:54
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0