midnight

Snart är klockan 12 och jag borde sova. Jag borde ha somnat för längesen. Men ändå sitter jag kvar här som ett jävla fån och chattar. Jag sov 1,5 när jag kom hem från skolan idag. Jag tror det har gjort att jag inte kan sova ikväll. Dessutom så vill jag inte att det ska bli imorgon. För tills dess ska jag ha läst 2 kapitel i spanska boken, som jag inte har gjort. Och två kapitel i engelskaboken som jag inte ha gjort. Men det ska jag göra innan jag somnar.

Jag älskar min säng. Alltid när man tittar på den ser den så inbjudande ut och om man lyssnar riktigt noga så kan man höra den viska. Med en mjuktyst röst "Kom och lägga dig en stund. Du kan få somna in och leva i dina drömmars världar för en stund..."

Kommentarer
Postat av: beccaa

haha, du väckte ju mej igår. hade precis somnat när du skickade sms:et ; )
Busunge!

2008-01-24 @ 21:25:28
URL: http://reebook.blogg.se
Postat av: isabelle

Malin - Nej precis, jag tror jag vet på ett ungefär.. Eller rättare sagt, JAG VET att det är någon jag känner. Men därefter har jag ingen som helst aning. Och jag håller med dig på den andra punkten också, får jag reda på vilka det är som håller på som dom gör, så är dom inte mina "nära och kära".

2008-01-24 @ 22:16:34
URL: http://isabulle.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: läskigt att du såg mig på arlanda, haha shit! nu är jag iaf hemma :]

2008-01-26 @ 14:37:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0