Nyårsdagen

Jävlar, folket, jävlar vad roligt jag har haft. Det är inte alltid det blir såhär lyckade kvällar, men det är skönt att när det väl blir, så blir det på sådana här dagar man vill minnas. Vi käkade alltså med våra familjer, sedan samlades vi hemmas hos matilda för lite förkrök och fixning av diverse. Sedan fick vi stressa iväg till bussarna. Men dit kom vi.
I början var det lite lame, men när folk började få i sig alkohol då jävlar. Det blev bara trevligare och trevligare. Men om sanningen ska fram hade jag roligare efter 12slaget än före. Jag tänkte rada upp lite saker här som jag ska kunna titta tillbaka på, minnas och garva.

Hunden
Apa - med gayaccent
'Djup och våt, precis som tavlan'
C fes med sin nakna rumpa på T
Vi bad om fredrik, chauffören, men fick fredrik, hunden
Mobilen som var försvunnen - Hittades i bakfickan
B som hyvlade sälen
N som spårlöst gick upp i rök
Vs smutisga strumpor

Det var är ett par som flera roliga händelser som utspelade sig under gårdagskvällen och natten. Vi hade lite otur(:p) som inte fick tag i någon taxi. Så vi bestämde oss för att slagga där och ta första morgonbussen. Men fan heller, de väcker oss 5 i 6 när bussen går 6 och visst fan ser vi bussen köra förbi. Asshole. Men då får vi tag i en taxi. Vi kommer hem och i säng kl 7. Och jag vaknade vid 7 nu på eftermiddagen. Haha. Undra när jag kommer somna ikväll. Imorgon bitti ska jag upp halv 6 och jobba i incheckningen. Pfft.

Nej nu ska jag nog dra iväg på chill hemma hos tilda. Måste snacka igenom gårdagen, och natten :)
Hoppas ni hade en minst lika bra nyårsafton som jag hade.

Det kändes mycket bra att börja nya året med någon man inte gjorde på LÄNGE men längtat efter. Är det en slump eller är det så mitt år kommer se ut?

Kommentarer
Postat av: Sabina

pirripirr i magen? :D

2008-01-02 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0