onsdag natt

När sitter jag och skulle kunna somna vilken sekund som helst. Jag har nästan läst klart engelskaboken. Jag har ungefär 25 sidor kvar och det ska jag göra imorgon. För som det är nu fastnar ändå ingenting och jag får läsa om det, om och om igen.

Matchen vann vi med 3-1. Lite väntat kanske. Men nu på slutet har vi börjat presetera dåliga resultat. Vi spelade asbra ikväll. Vi hade mycket boll och vi fick till lägena, men vi satte dom inte. Tråkigt tycker jag. Hoppas vi börjar tar vara på dem, så vi kan få en någorlunda bra målskillnad också.

Nu ska jag entra sängen. Sovmorgon har jag imorgon.
God natt!

Kommentarer
Postat av: beccaa

hörde om matchen. Skönt!
du borde verkligen sova!!
När vill du ha din present?

2008-01-31 @ 15:08:55
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0