oturslöda

Vilken jävla dag det har varit. Det känns som att jag haft otur med allt.
Jag fick stressa iväg. Fast jag hade tid så fick jag stressa. Jag är en tids-underskattare.
Jag skulle köpa busskort till arlanda bussen, men upplysningen hade stängt. Jag fick punga ut 90 spänn per resa. Jag var för tidig men trodde inte att jag skulle hinna kika i någon affär innan. Ändå får jag vänta på den där jävla bussen i 20 minuter. Jag hade hunnit.
På jobbet gick allt bara fel och långsamt. Lugn dag dock!
Jag slösade 50 spänn på choklad, bulle och muffins.
Jag fastnade med lurarna i ett säte på bussen så hela kön stannade upp.
När jag skulle låsa upp cykeln tar jag först av mig fel vante, sätte nyckeln på fel sida av hjulet, byter hand och sida, tappar nyklarna. Låser upp cykel. Gör mig illa på stöder och slår i knät på ramen.
I duschen hemma bestämde jag mig för att göra inpackning så jag sket i balsamet. Självfallet har vi ingen inpackning och hoppa in i dushen igen finns inte på världskartan.

Typ det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0