penpsyko

Jag som aldrig försover mig eller kommer försent försov mig imorse. Jag somnade sent igår och innan jag somnade tänkte jag att jag absolut inte får kommer försent imorgon efter som jag har prov. I alla fall vaknade jag kvart i åtta och blev skit stressad men sen kom jag på att jag har ställt klockan tio minuter för långt fram och kunde lugna ner mig lite. Men frukost hann jag ändå inte käka, så jag köpte mig en macka och yougurt i gluggen. Länge leve gluggen!

Harry påminde mig om en wierd sak som hände idag. Sista lektionen på dagen, som man suttit 1,5 timme och väntat på, var psykologi. Inte det roligaste ämnet kanske. Alla var trötta och halva salen var på väg att somna. Våran lärare sitter på en stol och pratar genom hela lektionen. Hälften av sakerna hon berättar har hon redan berättat en gång förut. Hon har en penna liggande på bordet framför henne. Hon råkar slå ner handen på pennan så den flyger upp i luften och i samma veva räddar hon den med samma hand, mellan fingarna(!) som tidigare slagit upp den med. Allt detta var alltså heeeelt omedvetet! Jag tror inte ens hon reagerade på vad vi fnissade och gapade åt. Hon fortsatte bara prata på som vanligt. Det var, tyvärr, bara typ 3 st som såg det. Och det tog en stund för oss att reagera.

Har ingenting att göra. Egentligen borde jag läsa min engelska och min spanska bok. Men spanska boken lämnade jag i skolan. Jävligt onödigt gjort, kan tänkas. Men jag kom på det när jag redan låst upp och torkat av cykeln. Och då pallar man ju inte.


Kommentarer
Postat av: H igen

Hon e rätt cool... lr?;)

2008-01-16 @ 19:23:23
URL: http://harryboys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0