Ron pope - A drop in the ocean

Here I am again. Även denna dag tänkte jag tipsa som en upptäckt inom musiken. Denna gång är det inget band eller artist utan denna dag är det en låt. Nämligen Ron Popes 'A drop in the ocean'. Gudomligt bra låt. Första gången jag hörde den ville jag bara gråta. Inte för att jag var ledsen eller arg utan för att låten var bra och det är en så känslofull låt. åhå.
 

Till denna låt visas även ett hopklipp utav One Three Hill, säsong 4. Och nu märkte jag att det är en riktig OTH-låt. Snart kommer de nya avsnitten ut. Antingen är det ikväll eller imorgon. Denna säsong är 4 år senare. De har alltså varit på collage och är hemma för att träffas åter. Jag med mina skills har redan sett puttelite av 5an. All I can say is, Naley's kid is soooooo cute.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

älskaÄlskaÄlska One Tree hill!!!

2008-01-10 @ 22:04:55
URL: http://tildiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0