sent inlägg en vardag som denna

Tjenixen. God kväll.
Vi förlorade kvällens match med 0-4. Men inte hänger vi läpp för det inte. Det var både roligt och givande att spela mot yngre (bättre) killar. Vi fick ta i lite i närkamperna och samtidigt tänka snabbare än vad vi är vana mer. Mer sånna här tränings matcher, tack.

Imorgon ska jag upp med tuppen. Jag ska nämligen med buss nummer 15 som går halv 8. Denna buss ska ta mig till allianshallen där årets första lagträning vankas. Vi får väl se hur det går. Inte så bra skulle jag chansa på. Men livet går vidare och förhoppningsvis blir vi bara bättre och bättre.

Dagens ljusglimt: Går ganska givet till kvällens träningsmatch på P93. Tack för dansen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

håller med, grymt kul att spela mot grabbarna =) btw du var grymt bra också! Ta åt dig! =)

2008-01-11 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0