SIBKs onsdags-spinning

Ååååh. Denna känsla alltså. Den är helt obeskrivbar. Shit. Nästan så att man dör. Och duschen i nautilus är inte att leka med. Käfta inte emot om ni inte upplevt denna. Jag lovar att det är en utav de 2 bästa duscharna du någonsin duschar i. Dock behövs det ett utomordentligt hårt träningspass innan för att få fram denna gudomliga känsla.
Vi har även fått en asbra spinning/styrke instruktör som är grym. Visserligen gravid, men grym ändå.
På styrkan idag körde vi mage, korsrygg, axlar och skulderblad. Under mage-tiden tränade vi magmuskler som inte är vana att tränas så flera av tjejerna klagade lite efter.
"Hahaha! Jag klagar inte och jag är ändå gammal OCH gravid!! Vad är det här?!"
Ja, det var ju inte mycket man hade att sätta emot till den kommentaren.

Är uppe lite senare idag då jag har sovmorgon imorgon. Cook nize. Då har jag en lektion sedan 2,5 timmes håltimma. Då jag har tänkt åka hem och bara c h i l l a, sedan åka tillbaka till 2 då vi har engelska och ska snacka om vad som hänt i boken vi håller på att läsa, som jag ska läsa snart.

Time to go to bed. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0