snö, födelsedag och gramma goes lady

Vad är detta? Vad är det för väder man vaknar till, va? Snö, sure. Kul. Inte när man ska cykla till skolan. Inte när plogbilarna inte gör sitt jobb. Inte fan när det är storm.
Kom iväg lite sent imorse. Vilket har börjat bli en vana. Skärpning. I vilket fall som helst, kom jag till skolan trött, snöig, blöt och sminket utsmetat. I tid dock. Nej fy helvete. Bort med snön. Nu!

Idag fyller våran ärade Lagkapten år. I smyg. Jag vet inte om hon inte ville om någon skulle veta, men veta fick vi och det ska bli fira av med en seger. Don't you think?
Grattis, Jenny-Penny. Om du skulle vara med i Pantertanter (vilket inte skulle kunna vara helt uteslutet nu när du bara bli äldre, och växer ifrån oss) skulle ditt nick vara Jenny-Penny. Utan tvekan och konkurrens.

Min mormor har träffat en man, klippt sig och tagit hål i öronen. Vad har mannen gjort med mormor?
Jag måste träffa denna karl. Han lär vara amazing, om man ser till framgångarna han gör med min mormor. Att hon tackade nej till hans frieri lär vara ett minne blott inom ett år.

I've got some reading to do before I hit the floorball-hall called Allianshallen. Bye, fellers!

Kommentarer
Postat av: Tant Jenny

vaddå i smyg?? bara för jag inte trumpeta nu det? ;)
mmm.. Jenny-penny i pantertanter.. nej.. kanske funkar.. Men jag växer ju aldrig i från er.. ni växer väl ikapp =)
Tack!

2008-02-02 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0