sömntuta

Efter inlägget nedan gick jag och la mig i min säng. Jag kombinerade läsning med tittning på tredje skiftet. Rätt som det är så somnar jag. Jag vaknar igen halv 4 för att det var för kallt. Jag slänger på mig en filt. Rätt som det är kommer pappa hem. När han slår i dörren och säger hej hej, vaknar jag till och hälsar tillbaka. Då var klockan 5. Jag hade alltså sovit i två och en halv timme. Jag var ju inte ens trött. This is killing me. Skönt med ett lugnt schema den här terminen så man får vila upp sig.
Det slog mig ungefär 10 minuter efter det att jag faktiskt skulle åka iväg på möte om en halvtimma. Pappa stod i köket och kirrade maten och jag tog tag i plattången.

Det slog mig alldeless nyss att jag bara har en persienn uppdragen. Vilket borde se otroligt fult ut utifrån. Jag var så lat när jag skulle ta bilden i föregående inlägg att jag bara drog upp den ena. Nu ska jag dra upp den andra, fylla på vattenflaskan, ta en frukt och dra iväg.

På återseende om 3 timmar eller imorgon. Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0