söndag

Idag hade jag tänkt att jag skulle styra min cykel ner mot de centrala delarna av denna stad. MQ har öppnat sin zuper-rea. Visserligen var det för 10 dar sen men förhoppningsvis är inte allt utplockat. I veckan har jag varken haft tid eller ork för att bege mig. Pengarna bara försvinner då, eftersom man hittar impulsköp efter impulsköp.

Har haft en riktig goff morgon med chirre, candy och en halvmuffins. Givetvis åt jag frukost innan jag högg in, bestående av en limpmacka med ost och till det serverades ett glas oboy. Gjord av min mamma såklart eftersom det är söndag.

Mina föräldrar var iväg till ett par nära bekanta igår. Innan de åkte frågade jag när de skulle komma hem.
Mamma: Nja.. 11, 12 kanske.
Jag: 1.. 2.. 3, typ?
Mamma: Nej, gud nej! Vi ska ju vara där kl 5.

När jag somnade igår halv 1 hade de fortfarande inte kommit hem. Imorse när jag vaknade frågade jag vilken tid de hade kommit hem.
Mamma: hehe, halv 3...

Varför ska jag hålla tiderna inte mina målsmän och förebilder inte gör det?

När jag kommer hem blir det plugg. Du måste.

Kommentarer
Postat av: Peter

Malin, det där med föräldrar och tider när man skall komma hem är en fint. Jag brukar dra av några timmar när mina grabbar frågar, det är bara för att jag vill slippa ha hela huset fullt av deras polare när jag kommer hem.

Fast du är ju en snäll och duktig flicka och skulle väl aldrig ta hem en massa polare bara för att det är FF?

2008-01-13 @ 13:03:18
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0