söndagsångesten is back

Imorgon är det skola. Frågan är om jag har pluggat och svaret är nej. Jag får göra det lite i sängen innan jag nattar. Jag ska stänga av datorn tidigt ikväll så jag får en chans att somna tidigt.

Tog ju en sväng på stan, vilket fick mig att må så jävla dåligt. Jag fgick där ensam och kände mig råful. Inte passade jag i något heller. Jag fick med mig ett par cykelbyxor, ett träningslinne och en kudde hem. En kudde i samma mönster som mina nyvarande lakan. Fint, malin, fint.

Fy helvete vilken helg det här har varit. Jag har mått dåligt vilket resulterar i att jag bara äter, äter, äter och äter vilket får mig att må ännu sämre. Kan alla bara ta bort mina pengar från mig så att jag inte kan äta mer? Argh. Jävla fucking cp 100dring som jag hittade. Allt skulle kunna vara dennes fel, men det är det inte. Men mer pengar hade jag, och mer fettogrejer kunde jag köpa. Ble.
Imorgon ska jag äntligen få träna. Jag hade längtat efter det sen fredags eftermiddag. Egentligen vill jag skaffa mig ett friskiskort för att kunna gå på gympa, aerobics och kunna ta en tur på löpbandet när jag ville. Men det känns som att jag ändå aldrig kommer palla, och det räcker med 6 träningspass i veckan. Men ändå har jag haft ett sånt träningssug senaste veckan. Och nej, jag kan inte bara gå ut och ta en runda. Jag vill ha något som är roligt och att springa här är inte roligt. Kanske skaffar mig ett månadskort under vårat uppehåll någon gång i april. Vi får se.

Imorgon är det en viktig match som står på schemat. Pappa kommer och hämtar mig kl 5 vid allianshallen. Då ska jag hem och käka pasta. Sedan ska jag bara vila och tagga, tills kl 8 då laget ska träffas. Vore bra om alla kunde komma i tid... Matchen är ju, trots allt, ganska viktig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Malin du är cool! Hoppas du krossar Årsta idag!

2008-01-14 @ 21:08:49
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0