spinning - något för dig som gillar att plågas

Gud så skönt det var att träna igen! Om man gillar att plåga sig själv och en utmaning är spinning perfekta träningen för dig. Efter spinningen hade vi ett 30-40 minuter långt styrkepass med skrivstäninger. Vi arbetade med armnar och mage. I början på passet kände jag att jag inte tränat på ett tag, och tog det lugnt. Men sedan bestämde jag mig för att vara bäst så jag körde på hårt idag. Det är så skönt nu efteråt när man har tagit dig igenom det och känner hur det verkligen kittlar i armarna för att de har ansträngts så mycket.
Efteråt pratade jag och malin om att hooka upp någon gång hemma hos mig och avnjuta någon rulle. Amanda tjyvlyssnar på konversationen.
A: Men jag då?
Jag: Ja, du med!
A: Ja, när?!
Jag: När som helst.
A: IDAG?!
Jag och malin: Nääee...

Det är real storvretahumor de.

Nu ska jag kasta mig upp på min cykel och bege mig mot Lagerlöfsgatan där 3 fina damer väntar på mig.

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: amanda

idag?? nää..........

2008-01-03 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0