sun(ny)day

todelihooo...
Idag vaknade jag sent. Halv 12. Sent för att vara moi. Eller befinner jag mig i en sömnförändring? För denna sena tid då jag vaknar jag blivit mer och mer vanlig de senaste veckorna. Hm. Men det är antagligen för att jag var uppe så länge igår. Jobbade och spelade innebandy gjorde jag också.
Igår kväll får jag över till Sabina där resten Lisa och Matilda redan var. Tegest kom också. Vi spelade sällskapsspel, vilket var cp kul.

Idag ska jag vila upp mig för ännu en skovecka. Har även lite pluggning att göra. Jag har kommit underfund med att sen vi läste klart naturkunskapen då har mina veckor blivit så jävla mycket lättare att ta sig igenom. När man kommer förbi tisdagen då har man 3 lätta dagar kvar, sen är det helg igen. Otrooooligt skönt.
Om endast 4 veckor är det loooov! Det är vad jag går och längtar efter nu. Lov, lov, lov. Men innan dess ska vi väl ha flera prov och ett par inlämningsuppgifter.

Igår var en riktig damp-dag. Jag var nära på att flippa ur flera gånger på jobbet men jag sansade mig.
Arrrrgggh... irrrrrrriterad.

Kommentarer
Postat av: stine

tråkigt me prov :(

2008-01-20 @ 14:19:09
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: stine

hehe... ja de är ett ont måste

2008-01-20 @ 17:30:56
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0