That's what you get when you let your heart win

Dagens planer ändrades lite, då det dök upp en träning som jag inte trodde skulle äga rum gjorde det ändå. Så det blir att ta sitt pick och pack å bege sig till allianshallen till kl 16. Småtjejerna ska tränas och det fick inte vi reda på förrän idag. Amanda hade lovat bort sig till att vara instruktör på ett pass på friskis så jag får ta dem ensamma idag.
Jag får sällskap dock. Dagens planer från grunden var att jag och ters skulle ta en gammal hederlig lunch på ggrillen, men inte då. Nu ska vi först åka till GränbyC och köpa en almenacka åt fröken Holmberg sedan vidare till mariannes där jag ska köpa kebab, sedan subway där teres ska köpa smörgås och sedan (ä?)endstationen allianshallen. Där vi kommer spendera i hela kvällen. Jag har träning med storvreta kl 18.30. Hemma runt 9.
Dagens chaufför: Katarina "Kattis" Holmberg


Hejdå, folket. De flesta av er ser jag tonight. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0