torsdag idag

Hallå i stugan!
Inget speciellt har ägt rum denna dag. Var i skolan som vanligt. Hade dagen till ära ynka 2 lektioner. Man gled igenom dem ganska lätt. Visserligen var det 2,5 timmes mellanrum mellan dem, men då gled man hem och chillade lite.

Ikväll är det träning. Dock utan mina två nya kedjekamrater. Den ena är skadad och den andra sick. Hm. Blir väl en surprise vilka som får bli mina kedje kamrater ikväll och i helgen.

Imorgon börjar jag kl 12 och slutar klockan 13. Efter det tänkte jag ragga med mig en tjej, som heter sabina, ner på stan för att ta sig en vända med mig. Kanske en fika. Om jag känner henne rätt kommer det bli fler än så vilket inte gör mig ett dugg! Blir bara bättre. Vi har inte träffats sen sista dagen på jullovet. Under jollovet träffades vi nästa varje dag. Men nu har alla mycket i skolan och träningar på kvällarna och matcher på helgerna så det blir aldrig så att man hinner ses. Well, well-- Nu i helgen kommer jag iaf åka hem till henne och spela wii. First time. Maybe that's my secrect skill?

Simma lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0