tuesday night

Tjena.
Dagen har flytit på bra. Vi lämnade in våran spanska bokresumé. Creed till Nathalie som gjorde en fint jobb igår kväll. Efter det följde en 2,5 timme lång håltimme som spenderades med min kära engelskabok. Läste klart den och skrev i pappret. Eller helt läste jag den inte. Nathalie berättade de 5 sista sidorna för mig. Vid det tillfället orkade jag inte läsa mer. Gled igenom den lektionen ganska lätt också. Det var våran slut-tamp på bok-delen denna termin. Har inte frågat om mitt bok-betyg än. Tror inte jag kommer göra det heller.
Ikväll gick träningen käpprätt åt hååå... Visst var det en latchträningen, men inte fan vill man att det ska gå ditåt i alla fall. Nej. Man vill ju prestera. Men fan heller. Hoppas på att visa en bättre sida av mig själv på lördag.
Nu på kvällningen har jag suttit och gjort en liten mall till våran träning som jag och amanda ska skriva och lämna in imorgon. Den ska hålla på måndag.

Imorgon har jag bara innebandy på morgon. Därefter tror jag att jag ska ta en tripp på stan för att få ihop dessa jävla presenter som ska ges bort åt alla håll och kanter. Well, jag hoppas väl på en fin presentuppslutning på min födelsedag.

Siktar in mig på en förhållandevis lugn helg. Plugg har jag inget heller. Åh så skönt. OCtittande för hela slanten med andra ord :)

Godnatt! på er. Jag kommer nog inte somna förrän.... senare.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det äger helt enkelt.. Du är inte ensam om att titta in på småtimmarna. Vad ska jag göra när allt tar slut? :O

2008-01-31 @ 23:26:53
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0