Alla ba drar

Sitter och letar lite jobb som finns där nere i spanien. Lite tidigt kanske, ja. Men jag gör det för att stilla mitt spanien-behov. Annars kommer jag få abstinens besvär. Eller inte. Men aa. Ingen stor lycka än så länge. Tror det är bättre om jag åker ner dit och lämnar in lite CVn på barer och restauranger. Shiiiiiiit asssåååå.. sugen man äääär.

Men först och främst ska jag klara av året jag har framför mig. Jobba nu under sommaren, tjäna lite cash. Spara, spara, spara är det som gäller, malin. Ingen jävla shopping. In på sparkontot direkt ba. Måste försöka hålla koll på dem nu.
Sen pratas det om en weekend i höst, får se hur det blir med det.

Har ni tänkt på hur alla bara drar iväg nu? Denna vecka drar det jävligt många. Och nästan alla är sista minuten bokade paketresor till medelhavsländerna.  Jag är inte direkt avundsjuk på att få åka utomlands och parta. Jag vill bara dra till fuengirola och chilla galet. Jag vill inte någon annanstans. Jag vill till min själsfrände-stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0