En dag på arlanda

Idag agerade jag paparazzi.

image203

Det är Hasse Backe (inte Glenn Hysén som jag sa förut, S) och Svennis (inte kungen av Man.U som jag sa förut, S).
Jag mötte även J-O Walder, pingisspelarn ni vet. Och en annan svensk idrottsnubbe som gör något inom friidrotten tror jag. Han va ganska stor så jag tror han kastar nåt. Han hade i alla fall en fet jävla pokal med sig.

Idag fick jag pratar med mycket folk som kom fram och frågade saker. Till och med spanska pratade jag. Dock floppade det totalt. Men han sa en sak på spanska som jag förstod och därmed kunder jag hänvisa dem på teckenspråk.
Sen så bekantade jag mig med en gammal säkerhetsvakt som va trevlig. Och ett par äckliga jävla.. eeh, nått satt och tittade på mig när jag gick och puttade de där jävla vagnarna åså ba "heej.." på råkeff svenska. Han fick sig en blick och jag tror han förstod att jag inte är den som är den.

Jag fick jobba hårt. Jävlar va mycket folk de va, hela tiden. Så jobbade jag med en kille jag verkligen inte gillar. Och när jag fick gå och ta hans vagnar blev jag bara ännu mer irriterad. När jag kom tillbaka från lunchen stod han och rökte medans jag fick dra allt. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0