fuengi vs. london

Jag måste säga det att jag är jävligt taggad på att beställa en resa nuja.
De ställen jag har in mind är då fuengi, och london. Fuengi för att komma ner dit och kolla läget in för en eventuell flytt. Lämna in CVn och träffa lite personer. Kolla bostad och sånt. Och självklart för att komma iväg på semester. Men just nu ser det dyrt ut på marknaden.
London för att det skulle vara roligt att hälsa på där. Kolla alla se värdigheter m.m. Snacka med lite engelskmän. Komma iväg på en stortstad semester liksom.

Det är ju även så att vi är lediga från skolan den 25-26 september. Torsdag fredag alltså. Då kunde man ju köra en weekend där. Mina föräldrar gillar inte riktigt tanken att jag ska missa skolan. Så om man åker onsdagkväll och kommer hem söndagkväll eller tidigt måndag morgon. Jag har kollat de här med flyg och det finns finns biljetter till dessa tider vi snackar om. Så, tjejer, skulle inte det sitta fint med en tripp till london då?


P.S. Eftersom min bror missade flyget hem blev han ju tvungen att åka över Köpenhamn och där fastnade hans resväska. mihihhihi D.S.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag är på !

2008-07-02 @ 17:32:12
Postat av: Sabizzle

LEEEEEEEEETTTTTT

2008-07-02 @ 17:36:47
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: malin

Har hittat grymma tickets nu iaf. Och har kollar lite på boende och det billigaste vi kommer undan med är vandrar hemma. Hotell är expensive. Men kanske så jävla mycket skönare. Vi får väl snacka om dette

2008-07-02 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0