Heeeeeeelt amazing

Heeeeeeeeeeej alla glada!
Idag for jag och min mor till stockholm där vi mötte upp kusin och moster. Vi drog till globen där vi skulle titta på Celine Dion. HERRE MIN GUD! Det var det bästa. Vilken kvinna. Vilken show de hade ställt till med. Det var helt magtiskt. Jag fick gås hud när hon kom in i "hallen" och alla bara jublade. Hon hade guards med sig och efter henne ett helt tåg av olika sorters människor. Vilken entré. Vilken röst. Jag fick en sånt lyckorus i hela min kropp. Och alla låtar hon sjöng och med den känsla hon sjöng dem med. Jag var nära gråten flera gånger. Helt tagen efteråt.
När alla varit på toa och vi är på G ut glider Junior från Florfiller och So You Think You Can Dance förbi. Och påväg ner i  parkeringshuset får vi sällskap utav ingen mindre än sjävlaste melodifestivalvinnaren, Charlotte Perelli. Hon har ju lite att se upp till i alla fall.
Och på väg ut ur sthlm stöter vi på en bil som tappat hjulet. "åh, nej.. en merca.." Och framför bilen sitter ca 5 utlänningar och en bergningsbil har anlänt. På marken liten en ung kvinna i 20 års åldern. Avsvimmad :/ Tråkigt värre.

Nu om en sisådär 3 timmar ska jag upp och bege mig ut till arlanda om 3,5. Det är ju nämligen så att det är imorgon vi drar. Jag, Sabina och Lisa ner till grandma i spain. Härligt. Men jag tror de är mer spända än jag. Så detta är det sista ni hör av mig på 2 veckor. Är bara borta 10 dar men därefter är det ju midsommar och jobb så aa, vi får se.

Och min hälsa då. Jag var ju sjuk i veckan men jag är på bättringsvägen. Ingen bihåleinflamation, ingen ond eller svullen hals. Lite snorig och lite hostig, annars nemas problemas.

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller fixa och dona och till detta lyssnar jag på just... Celine Dion! Surprise. Vilken kvinna. Jag säger det igen för att det är värt att nämnas. Hon är min nya idol. Måste tanka albumet nu. Aja, byebye! Ha det bra här hemma allihops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0