Jag lever för det

Hemma. Skönt. Saknar livet där borta ändå. Men när jag är där saknar jag livet här.
Jag ska flytta. Nu har jag bestämt mig. Jag ska dit. Direkt efter studenten. Dock vet jag inte om det blir under sommaren eller om jag drar till hösten. Jag vet inte vad jag ska göra där än. Bartender skulle vara roligt. De har även en bartenderskola där nere som är fördjävla dyr. Eller om jag skulle böra jobba på någon restaurang, eller kanske på något svenskt dagis eller nåt annat. Jag vet inte än hur jag ska bo, lägenhet eller hyresrum? Ensam eller tillsammans med någon? Jag har ju ett helt år att fundera på. Ingen rush. Jag vet inte heller hur länge. Jag älskar stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0