mysig morgon

Detta var den mysigaste morgonen jag varit med om på länge. Jag vaknade redan vid 9 av smattret på fönsterrutorna. Jag låg och lyssnade till det en stund. Men sen satte jag på TVn och sitter på nåt. Sen somnade jag om igen och vaknade än en gång av smattret på rutorna, men denna gånf kvart i 11. Då fick det vara dags att gå upp.

Tog ledigt från löpning igång och funderar på att göra det idag igen. Ser inte så inbjudande ut med detta väder. Sen är idag en dag då man bara vill ligga hemma och mysa i sängen. Sen jobbar jag ju 4 dagar denna vecka. Får springa lite i helgen. Eller om jag orkar, springa efter jobbet någon dag. Dock är högst otrovädigt (kan man säga så?).

Jag är fortfarande lycklig över att Spanien tog EM-guld igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0