Spring, spring, spring

Hallo.

Drog ner med Becca på stan vid 12tiden idag för att uträtta lite ärenden åt henne som åker till Bulgari om ca 1,5 timme. Växla pengar och liknande. Vi tog även en lunch på BK för att hon inte skulle sakna det när hon va borta. Hon kommer hem om en vecka så jag ska nog inte sakna henne allt för mycket.

Sprang ju i söndags och igår vaknade jag upp med världens träningsvärk.. Everywhere! Låren, höfterna, ljumskarna, sneda magmusklerna. Så jag kände inte för att det igår. Därför kände jag mig illa tvungen att göra det idag istället. Precis vad jag gjort! Dock är jag rädd att jag sprang för kort sträcka idag. Tog inte alls lång tid och den är inte uppmätt så jag får gå efter min egna mätstock och den är inte riktigt att lita på. Får höra med pappa sen. Eller springa ännu länge på torsdag. Ska försöka hålla varannan dag. Men eftersom jag jobbar kommer det nog inte gå så bra. Men 3 ggr i veckan ska jag nog fixa. Nästa vecka blir det dock svårare då jag jobba 7-14 tis, ons, tors och fre. Inte direkt man pallar gå ut och springa efter 7 timmars aktivt arbetande. Kanske låter fett kinkig men det tar på krafterna att hålla igång som man gör därute, och dessutom gå upp kl 5. Men you gotta do what you gotta do!


Lisa and Sabina with some english guy @ our beloved kareoke bar <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh gos bar!! jag saknar väldigt mycket

2008-06-26 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0