sSchleeeten

Hallå, hallå, hej, hej.

Har jobbat nu ons, tors och fre och tiden jag hade över spenderade jag tillsammans med fotbollfruarna. Kommer ni ihåg sen serien? Gick på femman för typ 5 år sen. Har sett klart nu den iaf. Var iofs bara 8 avsnitt.
Tog ledigt från löpningen under dessa 3 dagar så nu har jag tänkt springa lör, sön och mån för att köra min 3 pass/vecka. Har precis avverkat dagens. Tog ett lite längre idag och det tog ganska mycket länge tid. Stannade även och strechade idag vilket jag inte gjort förut. Inte ens efteråt har jag strechat. I'm not a big fan of that, think it's boring.
Nu sitter jag här och är överlycklig över att jag hann hem innan regnperioden på 20 min drog förbi uppsala. Thank you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0