turned the light of in this place

Nu är jag ensam, men inte så länge till. Mina föräldrar kommer hem från stugan snart. Eller snart... jag har ingen aning om vilken tid de dyker upp. Jag tror jag ska ta mig ut och löpa lite nu innan de kommer hem. Väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar. Det blev ingen träning igår, surprise? Nope. Men idag känner jag mig taggad och när jag tänker på hur skönt det kommer kännas efteråt vill jag bara komma ut. Verkar vara behagligt springväder idag också. Bara det inte börjar regna.

Håller på att läsa boken Snabba Cash. Ganska bra faktiskt. Inte riktigt min litteraturstil, men helt okej. Intressant och spännande. Nu upplever jag den där "vågar-inte-läsa-mer"-känslan som jag hört om så många gånger.

Ska kolla om den e klar nu. Tror det, sen ger jag mig ut. Ciao!


B-b-b-beachen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0