still sick

Idag vaknade jag upp med ont i halsen och en liten del av rösten borta. Men jag åt lite hårdbröd och nu är den nästan hel. Älskar när man har ont i halsen och äter rostat bröd elelr hårdbröd, då det river och kliar i halsen.

Jag fick mail av mina chef sent igår kväll som frågade om jag kunde jobba imorgon. Jag tackade ja, fast än jag är lite sjuk och borde vara hemma och vila upp mig. Men jag behöver pengarna och så är det roligare och skönare att vara där ute än att bara sitta hemma. Jag kommer hinna friskna till på torsdag och fredag.
För på lördag ska jag till stockholm med mamma och gå och drälla lite. Sen träffar vi kusin + moster som kommit ner från Dalarna så ska vi 4 tillsammans gå på Celine Dions konsert i Gloden, eller...? Måste titta upp. Yes, globen it was.
Och sen på söndag åker viiiiii.. woho. Denna eviga väntan.

Igår var jag och klippte mig. Så nu är håret fräshare, kortar och mer raklugg. Alltid bra att klippa sig innan man åker på semester då man kommer spendera hela dagar i solen som sliter på håret. Säger jag som om jag vore... ja, jag venne, nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0