Viva la España

Jag tog mig upp på en runda där på eftermiddagen. Jag sprang på en cykel väg som går ut storvreta och när jag kom in i andra andningen rullade det på fint. Jag sprang på som bara den och jag tog mig ända bort till fullerö handel. Stolt tjej som stod där och pustade ut. Men sen gick jag tillbaka till cykeln som stod vid gamlis skolan. Skönt var det, men smärtsamt. Märks att man inte tränat på ett tag.

Jag har precis avnjutit den 4de och sista kvartsfinalen mellan Italien och Spanien. Spanien vann, vilket jag hoppades på. Det är mitt favoritland, everywhere. Synd bara att innebandy knappt existerar där nere.

Imorgon ska jag ta mig ut och utforska stan lite. Sola solarium, bättra på och behålla brännan som lagt sig nu efter spanien. Checka in stans utbud. Ryktas om sommarreor? Har även tänkt ta mig bort mot polishuset och göra en ansökan om ett nationellt ID-kort som det så fint heter.

XOXO - Som står för (X=) puss och (O=) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0