bilder från mobilen

Tjeeena. Tänkte bjussa på lite bilder jag lagt in på datorn från mobilen.

image198

Här rasade en megastor trädgren i stadsparken när jag och sabina var där. Det började knastra som fan. Jag och sabina vande oss om för att titta vad det var som lät. Vi trodde det var en sån där smattrande smällare. Men så poff, så rasade hela ner.

image200

Tårta som tegest och jag bakade till sabinas födelsedagsmiddag. Jag kan säga att sådär fin vad den inte efter en lång transportsträcka på cykel

image201

Presenten från bror min. En hood med texten San Francisco sen står det mini litet California strax under. Asskön! Alltså materialet, värsta myspys.. asså, omg.. värsta.. gosigos, mysa med mig? sksh

Som ni ser är jag en flitig kamera användare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0