hm...

Myyyyy bro is in the states right now. And I told him I want one pair of shoes from there. I really hope he has a good taste in clothing and shoes, cus I don't know how to react if they are ugly. mighi. He's been there a week now, and he'll be home at sunday night I think. Hoho.

Idag är det torsdag och imorgon fredag är jag leeeedig. Vilket är störtskönt. Dock ska jag till tandläkaren halv 2 för att ta bort lite tandsten *aj* (lät det där töntigt?). Gillar inte tandläkare, inte så att jag har värsta sträcken men endå.

hm.. hm.. Ikväll har jag haft utomordentligt tråkigt och inte lär det bli bättre när man är på fett dåligt humör. Idag vann vi, Lagidrott åk 2, avslutningsturneringen vi i Innebandy hade. Grrrymt. Värsta.

Åså fick jag skjuts hem av Elin Nurrman som nyligen ta'tt körkort, Grattis Elin! Gratulerar även Johanna Lassa som också tagit körkort. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0