I'm back for a moment

Aaaaaalllright, eftersom en del av läsarna har fortsatt klicka in sig här under denna dryga månad jag varit borta tänkte jag inte hålla er tillgodo längre. Jag bjussar på ett litet inlägg för att berätta att jag lever och att bloggsuget fortfarande sitter i.

Ja, vad ska jag skriva då. Har massa saker som jag tänkt "Detta kan jag skriva om i bloggen", men nej. Inte det, för jag har ju uppehåll. Men jag har i alla fall hunnit vara på en av mina resor till spanien. 6 dagars trippen med mor min. Skönt var det att komma iväg. Sista dagen längtade man hem. Jag menar de enda man pratade med var mamma, mormor och michel (mormors sambo), alla över 50.  Så det var härligt att komma hem också, snacka lite skit med folket i sin egen ålder. Sen jag kom hem har det inte varit många lugna stunder i skolan inte. Men Nattis och jag satt och räknade lite och efter den 26 maj lugnar det ner sig. Då ha jag (vi) gjort allt vad lärarna kräver för att ha ett fint bestygunderlag. Nu har jag bara slurprov i spanska, redovisning i spanska och muntliga nationella i engelska. Sen har de dragit igång allt kring vårat projektarbete i skolan och vi ska ha bestämt oss till den 26 maj, det är lite lagom stressande då det är en 100 poängkurs där vi ska jobba med något under hela 3an och sedan framställa det i någon form av 'produkt', och lärarna räknar med att vi ska hunnit bestämma vad vi ska göra och vem vi ska göra det med under 1,5 vecka. Pfft. Lite tidigare kunde de förvarnat.

Så mycket som har hänt nu på senaste så jag lämnar det för tilfället och kanske drar upp det någon gång under helgen då jag får some time over. Men bara kanske som sagt. Tänkte nu göra något åt den utomordentliga huvudvärk jag lidit av den senaste veckan. Kan det vara vädret?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag har oxå haft ont i huvudet länge. Men om
man tar ett gäng värk tabletter så går det över...skulle helst slippa!

2008-05-16 @ 11:29:09
URL: http://runnergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0