Imorgon ska jag jobba

Ja, hej. Imorgon ska jag jobba. Söndag, mjaaa.. veckans råchilldag. Det ska bli stekhett, varmaste dagen på året. Och jag ska jobba på arlanda som är stekhet vid 20 graders värme. Nu ska det bli 30. Jag börjar klockan 8. Jag måste gå upp kl 6. Jag måste lägga mig nu för att få tillräckligt med sömn. Jag vaknade 12 idag och kommer inte kunna somna.
Det är söndag, extra cash. Söndag, ja.. vad hade jag gjort annars? Dagen kommer gå fort och vi kommer närmare 8 juni. Jag är ledig på måndag. Kan sova hur länge jag vill. Det kommer komma fler varma dagar.

Pappa tjatar om sommarschema. Han vill säkert ha det för att han ska kunna planera in deras tripp till germany. Planera in den så perfekt att den inträffar då jag jobbar och inte kommer kunna ha fest här hemma. Men pappa, du kan vara lugn. Det festen kommer inte inträffa.

Vore dock skönt med schema så man kunde börja planera lite själv. 
 Aight, måste tagga. Har ett par intressant filmer på tvn som börja nu, om de floppar har jag en oläst tidigning utav namnet Klick. Inte "the one" men alltid något. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0