pirrpirr

Jag har en så konstig känsla inom mig. Den är liksom pirrande. Det är inte en "åh-snart-är-det-sommar"-känsla. Den känns lite som kärlekspirr, men det är det absolut inte. Saken är att jag inte riktigt vet vad det är, eller vad det pirrar för. Den är väldigt irriterande men samtidigt som är den skön. Jag vet att det är för att det är något nytt som kommer hända, men var, när, eller hur har jag ingen aning om. Det får tiden avgöra..

Har precis rensat ur min garderob lite och byrån. Men jag kan inte hitta mitt andra par svarta adidas shorts! Var är dom? Väldigt irriterande eftersom jag har brist på just.. träningsshorts. Shorts över huvudtaget måste jag införskaffa innan vi beger oss ner mot de sydligare delarna av Europa.
Jag har hittat ett nytt ställe i spanien som jag skulle vilja åka till. Det är den sydligaste spetsen i spanien som heter Tarifa. Måttligt mycket afrikaner som hänger där. Men det ser jätte fint ut på bilderna. Sådär isblått vatten.

På tal om resor så var brorsan i San Francisco. Staden där de spelar in studsbollsreklamen och filmen En prinsessas dagbok. Cooolt va?  Oh, snygg sexig och singel spelas också in där. hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0