Sluttampen på årskurs 2

Sååååja! Känner mig lugn nu och huvudvärken jag dragits med i 2 veckorna har inte varit på sitt sämsta humör idag. Den har funnit där men inte varit lika olidlig som förut. Endast engelska nationella muntliga kvar och en spanska redovisning. Allt jag har kvar för att ge mina lärare ett fint betygsunderlag.
När vi ändå är inne på temat Skola så kan jag berätta för er att jag fick Glart godkänt på matte nationella och ett starkt VG på psykologiprovet. Nöjd är jag. Nu väntar jag bara på Engelska nationella Del 2 som gick ganska dåligt och det slutprov i spanska som jag gjorde igår och tabbade mig på men jag orkar inte bry mig. Jag vet att jag kan bättre än så.

Ajust! Fick reda på att jag fick MVG i Specialidrott A, vilket glädde(?) mig då jag hade räknat med ett VG. Det är så att vi har 2 olika moment i våran specialidrott, en teoretisk och en praktisk. Den praktiska är Innebandyn, sen har vi träninglära och andra grejer också. Och får man bra på 'idrottsvetenskapen' väger det upp innebandy betyget. Roligt värre.

Påtal om innebandy så vaknas det träning om ca 1,5 timme, samling om ca 1 timme. Ska driva lite tid med hjälp av harpan. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0